Korzystając z naszej strony, akceptujesz pliki cookies zgodnie z rozporządzeniem o Polityka ochrony prywatności

Ustawienia Akceptuj wszystkie

• jacuzzi
  • możliwość wyżywienia
  • odpowiednie dla rodzin z dziećmi
Argentario Camping Village Orbetello. Argentario Camping Village to jeden z najbardziej prestiżowych ośrodków wypoczynkowych w Toskanii dzięki położeniu tuż przy plaży w zatoce między Argentario i Talamone. Ośrodek otoczony jest gęstym sosnowym gajem
Goście mają do dyspozycji trzy baseny - basen dla dorosłych, basen dla dzieci i basen z hydromasażem, dwa bary i restauracje, pizzerię, pralnię za żetony, wypożyczalnię rowerów, wspólny grill, park dla dzieci, amfiteatr i sklep. Ponadto klienci mogą korzystać z animacji (w wysokim sezonie w języku włoskim), Wi-Fi (w apartamentach i pomieszczeniach ogólnodostępnych), placu zabaw (piłka nożna, siatkówka plażowa), ping-ponga, kajaków lub rowerów wodnych oraz serwisu plażowego (w wysokim sezonie parasol i 2 leżaki/apartament)

Dostępne niepełne lub pełne wyżywienie (na zapytanie przy rezerwacji, za opłatą), orientacyjna cena: niepełne wyżywienie 28 €/osoba/dzień i pełne wyżywienie 40 €/osoba/dzień (dzieci do 10 lat 40% zniżki).

W ośrodku pobierana jest opłata klimatyczna w wysokości ok. 1,50 €/dzień i jest obowiązkowa dla każdej osoby od 14 roku życia. Podatek naliczany jest za maksymalnie 7 kolejnych nocy.

Rodzaje pokoi, cenniki, rabaty, dostępność

W ofercie Lodge 2 (maksymalna liczba osób: 2), DBL Comfort (maksymalna liczba osób: 2), Orbetello Monolocale (maksymalna liczba osób: 4), Villino Giglio (maksymalna liczba osób: 4), Villino Giannutri (maksymalna liczba osób: 4), Orbetello Bilocale (maksymalna liczba osób: 4), Villino Bilocale (maksymalna liczba osób: 4), Coco Sweet (maksymalna liczba osób: 4), Lodge Premium (maksymalna liczba osób: 6), Premium Monte Argentario (maksymalna liczba osób: 6)

Wybierzcie typ pokoju, aby zobaczyć dostępność

Typ pokoju

Lodge 2 (mono): Ten piękny apartament dla 2 osób obejmuje sypialnię, wyposażony aneks kuchenny, prywatną łazienkę z prysznicem lub wanną oraz przestronną werandę z częścią wypoczynkową. Pokój wyposażony jest w łóżko podwójne, rozkładaną sofę, telewizor, szafę, suszarkę do ubrań, stół jadalny, przybory kuchenne, lodówkę, ekspres do kawy, ogrzewanie i klimatyzację. Hotel zapewnia pościel i ręczniki. Pokój znajduje się na parterze i posiada prywatne wejście. Goście mogą łączyć się z internetem w wyznaczonych strefach Wi-Fi. W zależności od możliwości, przy hotelu dostępny jest również parking.
  • W cenie:

Basen, klimatyzacja, parking, poszewki, ręczniki, serwis plażowy, sprzątanie końcowe, wi-fi, wynajem, zużycie energii

• Wymagane opłaty:

kaucja zwrotna 100€/A, opłata miejscowa

• Opłaty fakultatywne:

W celu skalkulowania ceny prosimy o wybranie konkretnego terminu

Załaduj kalendarz i cennik

Recenzje

Byli jsme moc spokojení, dobře jsme si vybrali. Klidný dobře vybavený resort, skoro zadní Češi, takže jsme byli opravdu v cizině :-) Pro děti ideální, my si odpočinuli.

Cesta byla dlouhá, ale asi jsme měli štěstí a nebyl skoro provoz.

Alena Marková České Budějovice
  • Położenie:
    Přímo u písčité pláže s pozvolným přístupem do moře. Z Čech celou cestu po dálnici.
  • Personel:
    Vždy ochotný, usměvavý - většina rozumí anglicky, část i mluví anglicky. Plavčíci ochotně pomáhali s lehátky, na recepci vždy poradili. Skvělé bylo, že nám přivezli zavazadla z parkovacího stání do domečku a na konci pobytu je zase odvezli k autu.
  • Wyposażenie obiektu (hotelu, rezydencji):
    Dobře vybavený obchod, restaurace u bazénů skvělá, ta u obchodu horší (pizza nám tam moc nechutnala). Amfiteátr s denním programem pro děti i dospělé jsme měli hned u domečku, ale ani animace do půlnoci nevadily. Dětské hřiště pro menší děti. Kryté parkovací stání v resortu. Nejvíc jsme ocenili garantovaný plážový servis - měli jsme slunečník a 2 lehátka k domečku. Lehátka u bazénu také nebyla problém. Chyběl nám stánek s ovocem a v celém resortu nebyla zmrzlina. Jen nanuky - Algida, ale naštěstí aspoň i italská značka.
  • Wyposażenie pokoju (apartamentu):
    Nejvíce jsme ocenili klimatizací, hlavně na noc :-) Vybavení funkční, dostačující, žádný luxus - to jsme ani nečekali. Měli jsme všechno, co jsme potřebovali - sporák, lednici, koupelnu se sprchou, úložný prostor na věci. Sušák na prádlo - trvalo nám dva dny, než jsme zjistili že v noci pouští zavlažování a proto máme ráno mokré ručníky na sušáku :-D
  • Plaża:
    Čistá dlouhá písčitá pláž, plavčíci uklízeli i přes den, když bylo třeba. Vždy byli ochotni pomocí s lehátky. Možnost půjčení si zdarma kanoe a šlapadla. Klid. Sprcha, toalety, poblíž bar s nanuky, na pláži take automat na kávu a pití. Možnost nechat si nafukovací věci zamčené na pláži.
  • Sport i zabawa:
    Všechno jen v italštině, ale vzhledem ke klientele pochopitelné. Animační programy 3x denně - pro dospělé cvičení na pláži a v bazénu,pro děti disco, soutěže. Byl také karneval a divadlo, ale italsky. Tancovali jsme a některé animační popěvky si pořád zpíváme (soku - soku, veo veo atd.) Výlety do okolí žádné, jen jedna agentura Maremma Escursioni. S nimi jsme byli na ostrovech Gilio a Giannutri lodi, hezký výlet na celý den. Koupání na Giannutri ale jen na malé plážičce přímo v přístavu mezi loděmi, v moři ježci.. Takže trochu zklamání, ale ostrov byl hezký. Gilio každopádně krásné a může se tam i zůstat celou dobu, koupání tam prima. Všechny výlety si musí člověk zařídit sám, zavolat, domluvit se - recepce dá jen letáček.
  • Wyżywienie:
    Do restaurace vždy rezervaci, jinak je to dost loterie. Ale nebyl problém ji udělat, i telefonicky. Restauraci u bazénu doporučujeme, všechno bylo skvělé. Restaurace u obchodu nám přišla horší, ale tam si lidé většinou dávali mořské plody, které asi byly lepší než pizza.

Naše rodina toto místo zbožňuje, proto jsme po dvouleté pauze přijeli již potřetí. Klidné pohodové místo, krásné ubytování mezi palmami a píniemi, parádní bazény, stabilní počasí a neuvěřitelně příjemný a vstřícný personál. Příští rok jedeme opět a zase přidáme den navíc.

Zdeněk Dvořák Nové Město Na Moravě
  • Położenie:
    Naší rodině se toto místo velice líbí, proto jsme zde letos byli již potřetí. Klidné místo mimo město, kousek od pláže a bazénů.
  • Personel:
    Personál velice vstřícný - ačkoliv byl nástup na ubytování až v 16:00, už v 11 jsme byli odbaveni, kromě klíčů od domečku, který se dezinfikoval - takže jsme mohli zatím k moři na lehátka a i k bazénům, než bude úklid hotov. Stejně tak při odjezdu, kdy jsme museli ubytování opustit v 9:00, nám ponechali čip na výjezd z parkoviště, abychom mohli být ještě do odpoledne u moře a bazénu. Ve všech směrech maximálně vstřícní a ochotní - všichni.
  • Wyposażenie obiektu (hotelu, rezydencji):
    "Vesnička" je vybavena vším co je potřeba - restaurace u bazénu, obchod.... Jediné zklamání, že oproti minulým letům nebyla možnost koupit kopečkovou zmrzlinu u bazénu (tam pouze balenou typu algida). Na kopečkovou jsme museli jezdit do Albinie a Orbetella.
  • Wyposażenie pokoju (apartamentu):
    Vybavení jednoduché, ale dostačující. Vozíme vlastní pánev a rychlovarnou konvici.
  • Plaża:
    Pláž pisčitá, každé ráno strojově čištěná. Dopoledne většinou klidná hladina, odpoledne vlny.
  • Sport i zabawa:
    Možnost bezplatného zapůjčení kajaků a šlapadel, animátoři aktivní, spousta aktivit. Argentario znělku a taneček mám v hlavě pořád, děti si ho pouští neustále ze záznamu.
    Vlastní

Doporučuji pro rodiny s dětmi.

Zuzana Nováková Praha 10
  • Położenie:
    Objekt není přímo ve městečku, což nevadí.V okolí dostatek výletů.Akorát pro nás už celkem daleko od ČR.
  • Personel:
    Příjemný,na všem se dalo anglicky domluvit.
  • Wyposażenie obiektu (hotelu, rezydencji):
    Myslim,že tam bylo vše potřebné.
  • Wyposażenie pokoju (apartamentu):
    Jednoduché,trochu mi chyběly základní věci v kuchyňce ( vařečka,ostrý nůž ).Ocenila jsem,že byl v apartmánu fén.
  • Plaża:
    Pláž čistá,lehátek mimo sezónu dostatek.
  • Sport i zabawa:
    U moře jsme 2x využili zapůjčení šlapadla.A hlavně jsme nesměli chybět na žádné minidiskotéce,akorát bych jí uvítala o něco dřív,třeba ve 21h.
    Vlastní.

Ubytování super, ve stínu, kousek od bazénů - cca 80 kroků. K moři tak 300 metrů. Pláž i moře čisté. Večerní program pro děti. Pěkná dovolená jak pro děti, tak i pro seniory.

Vladimír Bláha Hořovice
    Pěkné místo
    Ochotný
    Perfektní
    Na dovolenou akorát
    Příjemná
    Pro nás akorát

Krásné středisko s pláží do 100 m podle polohy apartmánu. Parkování a upravená pláž.

Václav Růžička Plzeň
  • Położenie:
    Krásná lokalita v piniovém háji přímo u moře.
  • Personel:
    Velmi ochotný. Recepce, 2 restaurace a bar na pláži mluví anglicky.
  • Wyposażenie obiektu (hotelu, rezydencji):
    velmi dobré, parkování, hřiště, bazén, krásná pláž a okolí.
  • Wyposażenie pokoju (apartamentu):
    Dostatečné ke strávení dovolené a vaření. Povlečení za poplatek. Klimatizace.
    Výborná.
    Hřiště pro děti.
    K dispozici 3 restaurace a 2 bary

před sezónou - perfektní, nikde nikdo, volná pláž, prázdný bazén, klid....
Pro malé děti doporučuji jet buď na počátku sezóny či konci - nebo hned po sezóně... před sezónou studené moře

Jitka Žabková Praha 8
    perfektní
    OK
    dobré
    dostačující
    skvělá
    před sezónou nelze posoudit
    vlastní, v areálu 3 restaurace - před sezónou ceny stejné jako ve městečku

Líbilo se nám, vhodnější pro rodiny s dětmi

Martina Dvořáková Lužná
    Výborná
  • Personel:
    Příjemný, domluva byla horší v obchodě, ale na recepci pochodíte s angličtinou bez problémů.
    Byli jsme v chatce
  • Wyposażenie pokoju (apartamentu):
    Základní vybavení k dispozici, chybí pánev. Sporák elektrický. Klimatizace v pořádku.
  • Plaża:
    Písek na pláži, při vstupu do vody kameny. Občas se najdou malé mušle. Do vody pozvolný vstup, a to opravdu dlouho, až v vlnolamu dojdete po svých..
  • Sport i zabawa:
    Možnost zapůjčení kol, lodí, sportovní vyžití dobré. Večer hlasitá hudba a na pláži dopoledne také.
  • Wyżywienie:
    Vařili jsme si sami a nebo navštěvovali místa přímo v Albinii, jídlo v kempu je zbytečně drahé a v restauracích neodpovídá kvalitě jídla ve městě.

Krásná dovolená, v okolí spoustu míst k navštívení. Byli jsme ubytováni v apartmánu blízko bazénu a na náš vkus trochu hlučno. Dopoledne zábava a soutěže na pláži, po 16.hodině zase zábava a písničky u bazénu. Ve 21.30 Baby dance v amfiteátru, hudba a mluvení se neslo daleko. Vedle hned byla rušná silnice, takže moc klidu nebylo. Ale záleží kde v areálu jste, našli by se i klidnější místa. Onu zábavu jsme brali jako součást italské kultury, dalo se to snést. Celkově bych doporučila všem, byli jsme naprosto spokojení.

Irena Kindlová Libotenice
  • Położenie:
    Hezké místo, bohužel jsme měli apartmán hned vedle rušné silnice.
  • Personel:
    Slečny na recepci byly vždy nápomocny, uměli dobře anglicky. Všichni byli milí.
  • Wyposażenie obiektu (hotelu, rezydencji):
    Bylo tam vše, co jsme potřebovali.
    Jednoduché, ale praktické.
    Pláž čistá, udržovaná.
  • Sport i zabawa:
    Snaží se lidem dopřát veškeré vyžití, nenudíte se.
  • Wyżywienie:
    Stravu jsme měli vlastní, ale zašli jsme si i do restaurace a bylo to výborné. V Albínii je Coop, rádi jsme tam chodili nakupovat.

Letos jsme zde byli podruhé, protože se nám zde opravdu líbilo. Úžasně stabilní počasí (až moc). Letos jsme pobyt prodloužili na téměř 2 týdny a za celou dobu pouze jeden noční déšť. Krásná pláž kde nehrozí přelidnění, protože je uzavřená a lehátka a slunečníky jsou pro konkrétní apartmány. Příjemní Italové, Krásné bazény, krásné ubytování v domečcích v piniovém háji. Maximální spokojenost. Příští rok to vypadá do třetice a na rovných 14 dní. I letos nám to přišlo ještě krátké. Je zde opravdu pohoda a klid. Ideální na relaxaci. Pouze asi dvakrát jsme v noci zaslechli hlasitější animační program.

Zdeněk Dvořák Nové Město Na Moravě
    Krásná a rozmanitá část Itálie. Ještě na hranici dostupnosti automobilem
  • Personel:
    Ochotný a vstřícný, jen někteří mají problém s angličtinou. Ale snaží se
  • Wyposażenie obiektu (hotelu, rezydencji):
    Dětské hřiště, bazény, obchod, recepce.... Nic víc netřeba.
  • Wyposażenie pokoju (apartamentu):
    Znali jsme z minulého roku, takže jsme nebyli překvapeni. Vybavení odpovídá informacím před cestou. Ideální si vzít vlastní pánev nebo hrnec navíc. Kvalitnější nůž. Opravdu odpovídá italskému jednoduchému stylu.
  • Plaża:
    Pěkná, uzavřená, lidí akorát, ideální vstup do vody pro děti. Dopoledne většinou klidná hladina, odpoledne vlny. Super.
  • Sport i zabawa:
    K zapůjčení kajaky, šlapadla (letos novější plastová oproti minulému roku) - zdarma. Jinak turnaje v šipkách, petanque.

Fin plads, der dog bære lidt præg af slid og manglende pasning.

Allan Graakjær Pedersen Lemvig
    Lidt udfordring med et larmende køleskab, da der skal sove 2 i det samme rum
  • Sport i zabawa:
    Kunne godt ønske lidt informaion på engelsk

Informacje o okolicy, propozycje wycieczek

Często zadawane pytania

Jaki rodzaj zakwaterowania i pokoi jest oferowany? Argentario Camping Village?

Argentario Camping Village we Włoszech, region Toskania, ośrodek Orbetello Albinia rodzaj oferty noclegowej camping.
Dla Klientów są dostępne te typy pokoi:
  • Lodge 2 / mono (max. liczba osób: 2)
  • DBL Comfort / double (max. liczba osób: 2)
  • Orbetello Monolocale / mono (max. liczba osób: 4)
  • Villino Giglio / bilo (max. liczba osób: 4)
  • Villino Giannutri / bilo (max. liczba osób: 4)
  • Orbetello Bilocale / bilo (max. liczba osób: 4)
  • Villino Bilocale / bilo (max. liczba osób: 4)
  • Coco Sweet / quadruple (max. liczba osób: 4)
  • Lodge Premium / trilo (max. liczba osób: 6)
  • Premium Monte Argentario / trilo (max. liczba osób: 6)

Jaki jest wyposażenie?

• jacuzzi
  • możliwość wyżywienia
  • odpowiednie dla rodzin z dziećmi

Jaka jest odległość od plaży?

Argentario Camping Village znajduje się 0 [m] od plaża.

Jak klienci ocenili to miejsce zakwaterowania?

Klienci, którzy odwiedzili ten obiekt zakwaterowania, oceniali go przeciętnie 5 5 możliwych gwiazdek. Liczba ocen 38 .

Zobacz także

Mamy dla Ciebie inne oferty tego typu camping z regionu Toskania, które mogą Ci się spodobać

Odkryj Livorno

Włoskie Livorno znajduje się w Toskanii na wybrzeżu Morza Tyrreńskiego i jest drugim największym miastem tego regionu oraz słynnym portem...