Veneto

Distanza:
Roma
Camere: 5 6 7
"Ai Ginepri" è un villaggio di 115 appartamenti, a 600 mt dalla spiaggia. E' costituito da 5 fabbricati con un'area verde comune con piscina per adulti e bambini . Il giardino centrale e' fornito di spazio giochi , ed e' protetto dalla circolazione delle auto.Le villette hanno posti auto esterni , gli appartamenti sono dotati di autorimessa. Dispongono di climatizzatore, tv sat, forno a microonde, caffettiera elettrica, phon, cassaforte e frigo a colonna con freezer.

Pobytová taxa Caorle apartmány...

• piscina per bambini
  • giardino
  • parco giochi
  • spiaggia di sabbia
  • navetta per la spiaggia
  • La riviera del veneto
  • Adriatico settentrionale

Camere

disponibile Type B5 (numero letti: 5), Type C (numero letti: 7), Type CV (numero letti: 6)

Per cortesia, scelga una tipologia di camera per vedere i dettagli:

Type B5 (bilo): living room with folding double bed, kitchenette, double bedroom, extra bed for the 5th person in the living room or bedroom, air conditioning, safe, TV sat, coffee machine, microwave oven, hairdryer, sanitary facilities, terrace or balcony.
  • Incluso nel prezzo:

Affitto settimanale, Consumo energia

• Pagamenti obbligatori:

Cauzione 100€/A, tassa di soggiorno

• Supplementi opzionali:

Biancheria da letto 6€/P/cambio, Pulizia finale 45€/A, Servizio spiaggia 58€/A/settimana

Recensioni

• Krzysztof Orlik

Warszawa

Najlepszą rekomendacją jest to, że mamy zamiar wrócić kolejny raz w to samo miejsce,
    • Posizione: Kolejny raz spędziliśmy wakacje w Villaggio Ai Ginepri znajdującego się nieopodal urokliwej miejscowości Caorle.
    • Personale: Personel na terenie rezydencji był bardzo dyskretny.
    • Arredamento della struttura (hotel, residence): Wszystko co było nam potrzebne znajdowało się na miejscu
    • Arredamento della camera (appartamento): Apartament w pełni wyposażony ( sztućce, garnki, kuchenka mikrofalowa ,ekspres do kawy itd. ) jeśli pijecie wino to niestety nie ma kieliszków.
    • Spiaggia: Plaża super :) dojście do plaży bardzo przyjemne - można dojechać rowerem, bezpłatnym pociągiem lub przejść się spacerkiem. Przy plaży super bar.
    • Sport e divertimento: Przyjazdny teren do zabawy i uprawiania sportów. Każdy znajdzie coś dla siebie.
    • Servizi alberghieri: Wyżywienie we własnym zakresie. W okolicy szereg klimatycznych restauracyjek . Jeśli ktoś lubi gotować może zaopatrzeć się w pobliskich sklepach, supermarketach i warzywniakach.
  • Jindra Pohanková

Zdár Nad Sázavou

Příjemná dovolená, skvělé pro rodiny s dětmi, naše děti už tu jsou jako doma, rádi se sem vracíme.
    • Posizione: Apartmány nejsou přímo u pláže, ale buď je to k moři příjemná procházka nebo se dá jet vláčkem.
    • Personale: Personál vstřícný, je možné se domluvit anglicky i německy.
    • Arredamento della struttura (hotel, residence): U většiny apartmánů je zahrádka, v areálu je hřiště pro děti, bazény pro menší i větši děti.
    • Arredamento della camera (appartamento): Vybavení dostatečné, nic nám nechybělo.
    • Spiaggia: Pláž pravidelně čištěná, pozvolný vstup do vody, v okolí plážové bary, je možné si půjčit loďky nebo šlapadla.
    • Sport e divertimento: Velké množství zábavy a sportu pro děti i dospělé. Člověk se tady opravdu nenudí a proto se sem rádi vracíme.
    • Servizi alberghieri: Kombinovali jsme vlastní stravu s restauracemi, v okolí je jich dostatek.
  • Petr Jahoda

Suchohrdly

S pobytem jsme byli moc spokojení, v Itálii jsem se nejvíc bál parkování ale to bylo zajištěno v objektu, kolem auta byl dostatečný prostor. Caorle je blízko Benátek do kterých jsme se podívali vlakem. Už se těšíme až budeme vybírat dovolenou na příští rok :)
    • Posizione: Caorle jsme si vybrali k naši první dovolené u moře autem z důvodů jeho blízkosti z ČR, cesta byla parádní, vyjížděli jsme v 11:30. Po příjezdu jsem se bál kde zaparkuju ale v místě ubytování byly 3 poloprázdná parkoviště, kde se dá nechat auto zdarma a dá se jít k moři, prohlédnout okolí... Apartmán byl od moře kousek, krásná procházka po asfaltové cestě kolem kempu a kaple. Obchod byl od apartmánu také kousek, cca. 10 minut pěšky.
    • Personale: Personál jsme potkali pouze při ubytovávání a na konci pobytu, ve všem nám vyšel vstříc, trpělivý s naší nic moc angličtinou, mohli jsme se ubytovat už dřív.
    • Arredamento della struttura (hotel, residence): Moc krásný objekt, pro naše potřeby (4 dospělí, 1 dítě) bylo vybavení naprosto dostačující, hodně jsme využívali venkovní bazén ve kterém se dalo koupat i bez nutnosti koupací čepice za což jsme byli rádi :)
    • Arredamento della camera (appartamento): S vybavením našeho pokoje jsme byli spokojeni a bylo tam vše, co jsme potřebovali :)
    • Spiaggia: Pláž byla moc hezká, v období ve kterém jsme byli nebyla ani přeplněná a voda na náš vkus byla v tom termínu ve kterém jsme byli teplá.
    • Sport e divertimento: Nemohu hodnotit protože jsme zábavy v okolí moc nevyužili, hodně jsme měli svůj program ale když jsme se procházeli tak jsme hodně viděli animační programy pro děti.
    • Servizi alberghieri: Stravovali jsme se z vlastních zásob, občas jsme si zašli na pizzu do aliperu + potraviny z aliperu a Lídlu, který je v Caorle
  • Petra Krečmerová

Havířov

Krásná a klidná dovolená. Je zde dodržována siesta jak v odpoledních tak i nočních hodinách. Byli jsme zde již několikrát a děti jsou nadšené vyžitím. V případě výletů je kousek pěkný malý přístav Porto Santa Margharita, kde jsou v úterky večerní trhy, doporučujeme i výlet do Caorle, Benátek a Jesola-kde je velké akvárium rozdělené na 3 části-krokodýli, různé druhy želv, žraloci a další.
    • Posizione: K moři je ubytování se vzdálenější, ale je to pěkná procházka, případně zde jezdí vláček, který vozí k pláži i zpět.
    • Personale: Na recepci byli vstřícní, správce byl vidět stále při úpravách zeleně i údržby bazénu.
    • Arredamento della struttura (hotel, residence): Residence je dostatečně vybavena-pro klienty ve vyšších patrech je zde výtah, v objektu je hodně atrakcí pro děti, animační programy, velký čistý bazén. Akorát parkoviště v garáži není pro auta s nízkým podvozkem, ale po dohodě s personálem umožní stát v objektu.
    • Arredamento della camera (appartamento): Pokoje jsou čisté, ve skříních jsou přikrývky pro případ chladnějšího počasí, klimatizace již v ceně, nádobí v kuchyni postačující a vyhovující, v koupelně sprchový kout.
    • Spiaggia: Pláž je písčitá, čistá, udržovaná, plná nádherných mušlí.
    • Sport e divertimento: V okolí je množství zábavy-golfové hřiště, fotbalové hřiště, animační aréna, housenková dráha, skákací hrady, trampolíny. Půjčovna kol. Na pláči je možnost zapůjčení šlapadel.
    • Servizi alberghieri: Vlastní. Kousek od ubytování je supermarket, kde si můžete zakoupit čerstvé pečivo, mořské plody, ale i ostatní sortiment. Ceny jsou přijatelné.
  • Renáta Bencsátné Szigetvári

Szentendre

Nagyon jól éreztük magunkat. Biztos hogy jönni fogunk még ide.
    • Posizione: Nagyon szép , nyugodt helyen helyezkedett el a szállasunk. Közel a parthoz.
    • Personale: Nagyon kedvesek voltak az agenzia-ban.
    • Arredamento della struttura (hotel, residence): Nagyon jól felszerelt volt az apartman. Negatívum hogy nagyon gyenge volt a wifi :(
    • Arredamento della camera (appartamento): Tágas szobák , kényelmes ágyakkal.
    • Spiaggia: Gyönyörű homokos part.
    • Sport e divertimento: Altanea szórakoztató gyerek műsorai nagyon színvonalas voltak a gyerekek és a felnőttek együtt élvezték . A kis vidámpark-ot élvezték a biciklizéssel együtt.
  • Josef Kysela

Květnice

Personál velmi ochotný, čisté pokoje,čistý bazén, okolí velmi pěkné. Byli jsme velmi spokojeni.
    • Posizione: Všude dobrá dostupnost.
    • Personale: Příjemný a ochotný.
    • Arredamento della struttura (hotel, residence): Dostačující.
    • Arredamento della camera (appartamento): Dopourčuji malou varnou konvici s sebou.
    • Spiaggia: Ideální pro rodiny s dětmi.
    • Sport e divertimento: Animační programy , půjčovna kol,golf.
    • Servizi alberghieri: Pizzerie, restaurace, kavárny a super zmrzliny.
  • Pavel Hrubý

Praha 4

Krasna dovolena vhodna zejmena pro rodiny s malymi detmi. Vyborny servis ze strany CK Italieonline i ue strany Italskeho poskytovatele..Rad pojedu pristi rok znovu...
    • Posizione: .
    • Personale: .
    • Arredamento della struttura (hotel, residence): .
    • Arredamento della camera (appartamento): .
    • Spiaggia: .
    • Sport e divertimento: .
    • Servizi alberghieri: .
  • M***** Z.

Choceň

Pobyt příjemný, splnil očekávání, místo je vhodné především pro rodiny s menšími dětmi.
    • Posizione: Poloha dobrá, vše dostupné - k moři lze pěšky i s malými dětmi, pro zpestření pro děti i vláček zdarma...zmrzlina, pizza...supermarket Aliper se širokým sortimentem a příznivými cenami
    • Personale: Přívětivý
    • Arredamento della struttura (hotel, residence): V pořádku. Bazén čistý,udržovaný, koupací čepice nebyly potřeba...
    • Arredamento della camera (appartamento): Trilo prostorné, s hezkou terasou...Adaptér na el. zásuvky nebyl potřeba, jsou tam vedle italských i naše. Jen v nádobí jsme postrádali talíře na polívku, ale v Aliperu se dají koupit celkem levně misky :-)
    • Spiaggia: Pláže udržované, s vlastními slunečníky jsme s vždycky dobře upíchli ...
    • Sport e divertimento: Pro malé děti atrakcí dostatek
    • Servizi alberghieri: Vlastní. K vaření se dá v nedalekém supermarketu vše dobře a relativně levně nakoupit.
  • J***** M.

Prachatice

Dovolenou jsme si užili, počasí nám přálo. Tato oblast je vhodná pro ty, kdo mají rádi klidnější odpočinek.
    • Posizione: Apartmán je velmi blízko pláže.
    • Personale: V objektu se pohyboval patrně správce, který se staral o bazén a zeleň v okolí. Jeho služby jsme nepotřebovali.
    • Arredamento della struttura (hotel, residence): V daném objektu residence nám nic nescházelo. U bazénu hodně lehátek, po celý den byl přítomen plavčík, který dbal na bezpečnost.
    • Arredamento della camera (appartamento): S vybavením apartmánu jsme byli spokojeni, v koupelně zatím není pračka, ale je zde již vše připraveno pro její instalaci. Tak možná v další sezoně..... Nám nescházela, ale rodiny s malými dětmi ji možná uvítají. Televize, kterou jsme měli v apartmánu už něco pamatuje, dle toho odpovídali i nalazené televizní programy - samé retro. Samozřejmě že jsme se nepřijeli dívat na televizi, ale aspoň nějaký současný hudební kanál či zpravodajství by se nám líbilo.
    • Spiaggia: Pláž byla cca 10-15 minut chůze od apartmánu. Jednalo se o příjemnou procházku po širokých chodnících. Ale cca v 15minutových intervalech jezdil vláček zdarma, který stavěl přímo u pláže.
    • Sport e divertimento: Za nákupy či rušnější večerní procházkou jsme jeli do centra Caorle, cca 4 km od Altaney. Hned na kraji je velké parkoviště, odkud dojdete do centra, případně do Lunaparku
    • Servizi alberghieri: Stravu jsme měli vlastní, využívali jsme místní pizzerie nebo supermarket Aliper, kde měli i rychlé občerstvení - hranolky, pečená kuřata, pečená žebra, pizzu, různé druhy salátů. Nepřeberné množství polotovarů, zákusků, pekárenských výrobků. Samozřejmostí bylo ovoce, zelenina, mléčné výrobky, drogerie, nápoje, hračky atd.
  • Marcela Václavková Konrádová

Zvolen

S dovolenkou sme opätovne spokojní, miesto vhodné aj pre rodiny s deťmi.
    • Posizione: Poloha nám vyhovovala :-) Pre nás nič nebolo ďaleko, apartmán sme mali v blízkosti supermarketu.
    • Personale: Varili sme si sami, tak môžeme hodnotiť len personál napriklad v obchodoch alebo v reštike na pláži a boli vždy ústretoví a milí :-)
    • Arredamento della struttura (hotel, residence): Úplne postačujúce
    • Arredamento della camera (appartamento): Trochu sme postrádali chýbajúci riad v kuchynke. Poháre sme si kúpili, v apartmáne chýbali/neboli.
    • Spiaggia: Pláž nám vyhovovala.
    • Sport e divertimento: Veľa možností na športové vyžitie.
    • Servizi alberghieri: Stravovali sme sa sami, v reštikách nám však tiež chutilo.

Vedi anche

Continuando a utilizzare il nostro sito Web, l'utente accetta l'uso dei cookie in conformità con ochrane osobných údajov.